Втората среща за обсъждане на Стратегическия модел за модернизация на системата за професионално образование и обучение и по-специално на Учене чрез пракатика в Професионалното образование и обучение се проведе във Враца на 19.02.2019 г. с участието на Министерството на образованието и науката, представлявана от заместник-министър Таня Михайлова, ръководител на Дирекция ПОО - г-жа Мария Тодорова, областния управител на Враца - г-жа Малина Николова, ръководители на Регионални дирекции по образование, местен бизнес, професионални училища и партньори по проекта.
Ръководителят на проекта, прартньор 7 - г-жа Галина Евденова представи на участниците заключенията от казуса и сценария за модернизация като основа на стратегическия модел за модернизиране на Учене чрез практика в ПОО. Тя подчерта, че регионалният модел на сътрудничество и сътрудничество между заинтересованите страни - пътна карта за планиране на държавното приемане, одобрен от Министерството на образованието и науката като пилотен модел за размножаване в други региони на България, са нашият принос за стратегията на регионално ниво и в същото време националната стратегия. Основните теми на дискусията бяха ранното ориентиране на превозвачите и консултантските услуги, националната програма за обучение на учителите по ПОО и наставниците за системата Учене чрез практика, качествена рамка за Учене чрез практика в ПОО.
Участниците направиха някои предложения и предложения за подобряване на стратегическия модел, като се вземат предвид специфичните регионални потребности. Предложенията и коментарите от първата и втората среща на заинтересованите страни ще бъдат представени на институциите и организациите, които ще участват в кръглата маса на високо равнище през април за политически препоръки по отношение на стратегическия модел за модернизиране на Учене чрез практика в ПОО в България.
Блогът се създава от Търговско-промишлена палата – Враца по проект Learning by Doing, съфинансиран от ЕС (ЕФРР, ИПП) и националния бюджет. В този стратегически проект по ПТС ДУНАВ, участват 24 партньори: 11 ЕФРР, 4 ИПП и 9 асоциирани. Темите са насочени към основните индиректни целеви групи, фирмите и младежите и разбира се, всички заинтересовани страни. Целта ни е да дадем малко повече информация и да предизвикаме интерес относно Дуалното обучение и предизвикателствата при модернизиране на ПОО
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
БИНАРНО ОБУЧЕНИЕ В ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ТЪРГОВИЯ И РЕСТОРАНТЬОРСТВО ГР.ВРАЦА
Бинарното обучение по кетъринг е иновативна практика на Професионална гимназия по търговия и ресторантьорство в гр. Враца. Професионалн...
-
Представяме Ви професията монтьор на железопътна техника. След завършване на обучението по професията "Техник по железопътна техника&qu...
-
Видеото представя основните и важни моменти при изпълнението на проект Learning by Doing/"Учене чрез практика“, фи...
-
На 30.01.19 г. в рамките на работен пакет 6 по проекта Learning by Doing, Институт на Република Словения за професионално образование и обуч...
Няма коментари:
Публикуване на коментар